UA-116135627-1 דמיון מודרך לחולי סרטן
top of page

דמיון מודרך לחולי סרטן









היות והמוח לא מבדיל בין דמיון למציאות אפשר להשתמש בדמיון מודרך לריפוי. מתוך אמונה רבה בכוחו של הדמיון נוכל לסייע למבריאים מסרטן להתמודד עם מחלתם ואף להירפא.

ישנן עדויות רבות להשפעת המודעות והדמיון על המערכת החיסונית ועל תהליכי הבראה.

כשאדם חווה מתח, בתוך כמה שעות קצב ייצור התאים הלבנים שלו יורד. רגיעה עוזרת לחידוש המערכת החיסונית ולטיוב הדם. מומלץ למבריאים מסרטן לחוות שלוש הרפיות ביום, בוקר, צהריים וערב. כדי לעודד את התת מודע לשתף פעולה בהבראה. כדאי להשתמש בהרפיות בדימויים מותאמים במיוחד לתהליכי המחלה וריפויה.

רצוי שההרפיה תהיה עמוקה ככל האפשר.


בכוחו של דמיון מודרך לנתב תהליכים רבים ושונים חלקם מודעים וחלקם אינם מודעים, כגון: עידוד, מתן תקווה וכיוון לפעולה, חיזוק המוטיבציה לחיות, מתן כיווני חשיבה חיוביים. חלק מהתהליכים שמעורר הדמיון המודרך משפיעים על מערכות שונות בגוף כגון: הגברת ייצור כדוריות לבנות, הגברת היעילות של הטיפולים הרפואיים או החלשת התאים הסרטניים.

אפשר למצוא דמויים להקטנת או הרדמת הגידול הסרטני והגרורות אם ישנן. הדמיה על טיפולים רפואיים כיעילים מאד, תמיכה בניתוח, כימותרפיה, הקרנות, טיפולים ביולוגיים, הדמיית מערכת החיסונית כחזקה ותוקפנית.

דמיון מודרך והרפיות יכולים להקל מאד בכל שלב.

פתיחות, שייכות, שיתוף יכולים לעזור לחולה. כמו ניצן סגור של פרח יפה וייחודי. הניצן סגור ושומר הכל לעצמו. כדי להתרבות ולהמשיך את הקיום חייב הניצן להיפתח. כשהפרח פתוח הוא בשיא יופיו ויכול להזמין אליו פרפרים ודבורים שיפרו אותו. כמו שבטבע הניצן גדל ומתפתח בעזרת המים והשמש כך גם החולה יכול להיעזר במקורות תמיכה ואהבה שעומדים לרשותו.


אפשר לשחרר מתח כמו קרח שנמס אט אט בשמש, מימיו מרווים את האדמה ומצמיחים צמחים ירוקים.

להכרת תודה יש עצמת ריפוי. מחקרים מוכיחים שתרגול קבוע של הכרת תודה משנה מסלולים נוירולוגים במוח, זה קורה עם כל מחשבה שאנו חושבים לטוב ולרע. תרגול של הכרת תודה בונה מסלולים נוירונים המעודדים תחושת רווחה ושמחה ומעוררים את מערכת החיסונית לפעולה.


אם אתם צריכים עזרה,

אשמח להכין הרפיה למי שזקוק לכך,

אני פה בשבילכם,

הנושמת




104 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page