UA-116135627-1 כל סוגי הטיפול מבוססים על אותם עקרונות
top of page

כל סוגי הטיפול מבוססים על אותם עקרונות











השבוע הקשבתי ל-'שיחות בגן עדן' זה פודקאסט המקנה כלים תודעתיים, זמינים ויעילים להתנהלות מדויקת במשחק ... הדוברות מבקשות להעביר כי גן עדן זה כאן והאושר זמין לכל דורש. שיטת הטיפול נקראת למשוך בחוטים...

כל השיטות מובילות אותנו לשנוי במה שקורה בתת מודע שלנו. היות והתת מודע הוא זה ששולט בהתנהגות שלנו, שיטות הטיפול חודרות לתת מודע, וכך משפיעות עלינו.

בייעוץ גרפולוגי, אסטרולוגי, נומרולוגי וקריאה בכף היד היועץ מפתיע את המתייעץ. המתייעץ מופתע מהיכולת של המייעץ לדבר על דברים נסתרים בנפשו, הוא חשב שאף אחד לא יודע דברים כאלה עליו, הוא חשוף, כי הוא מאפשר ליועץ לחדור לתת מודע שלו. ואז מגיעות המלצות וגם שכנוע ביכולתו של המתייעץ להגשים את משאלותיו, מאחר והתת המודע מאמין שאכן ניתן להגשים את המשאלות, פלא קורה והן מתגשמות.

כשהאמונות שלנו לגבי משאלותינו באות מהתת המודע, והתת המודע 'מבין' את המשאלות ומאמין שהן תתגשמנה, אז זה קורה, הן מתגשמות. בעצם כוח המשיכה של המחשבות הנכונות מושך את ההתרחשויות הרצויות.

שיטת ימימה, הוא תהליך יותר ארוך, דרך התבוננות מעמדה שלישית ללא התערבות וללא מאמץ, משכנעים את תת המודע ברצונות, במשאלות האמתיות שלנו. כאשר תת המודע מבין מה עמד בדרכו להגשים את המשאלה, ההתנגדות נעלמת.

בשיטת ה NLP, התרפיה על ציר הזמן, מחדירה לתת המודע שלנו חוזקות (המשאבים הקיימים שלנו) שמאפשרות למשאלות שלנו להתגשם, תת המודע משתכנע שזה ניתן להגשמה.

בסופו של דבר אנחנו מגיעים לאהבה עצמית וביטחון עצמי ואז שום דבר לא עומד בפנינו.

דבר דומה קורה בשיטת למשוך בחוטים, מזהים את האמונה המגבילה (התפקיד), משהו שמעכב אותנו, ולאחר מכן, מתוך אמונה בשיטה, המפתיעה, רבים השתמשו בה בהצלחה, כשאנחנו מאמינים בהצלחה עד רמת תת המודע, זה אכן קורה.

מיינדפולנס, מלמדת אותנו להתרכז בנשימות, בזמן שאנחנו רואים את המחשבות עוברות. בזמן הזה אנו מזהים את המחשבות. בעצם אנחנו לומדים לחדור לתת המודע וממשיכים במשך היום לזהות את המחשבות של תת המודע, כי אנחנו כבר יודעים. אנחנו יכולים לזהות ולשנות את המחשבות המגבילות למחשבות בונות וחיוביות. כך נפתחת הדרך לריפוי, להצלחה.

ואם לא הצלחתם,

אשמח לטפל בכם,

הנושמת





27 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page